Welcome to XFSkins | XenForo Themes, Styles and Plugins

Join the community to start discussions, follow updates and connect with other members.

Modification Mesaj İçi Eylem Butonlarını Özelleştirin

Bu konu bir şablon düzenlemesi veya özelleştirmesi içermektedir.
Konu sahibi son olarak 10 saat önce görüldü

IFGT

Yeni üye
Kodcu Geliştirici
Katılım
2 Nisan 2026
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
23
Puanları
3
mesaj-içi.png

Mesaj içi eylem butonlarınızı bu şekilde özelleştirebilirsiniz. Aşağıda verdiğim kodları kullandığınız temanın extra.less şablonuna eklemeniz yeterli olacaktır. Renk ayarlamalarını kendinize göre düzenleyebilirsiniz.

Kod:
/* Mesaj içi eylem butonlarını özelleştirme */
.message-footer {
    .actionBar-action--report, .actionBar-action--edit, .actionBar-action--history, .actionBar-action--delete, .actionBar-action--ip, .actionBar-action--warn {
        background: none !important;
        padding: 2px 15px;
        @media (max-width: @xf-responsiveMedium) {
            padding: 2px 2px;
        }
        border-color: #ececec;
    }
}
.message-footer {
    .actionBar-action--report:hover, .actionBar-action--edit:hover, .actionBar-action--history:hover, .actionBar-action--delete:hover, .actionBar-action--ip:hover, .actionBar-action--warn:hover {
        background: #edf6fd !important;
        text-decoration: none !important;
    }
}
/*****/
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ekli dosyayı görüntüle 2779

Mesaj içi eylem butonlarınızı bu şekilde özelleştirebilirsiniz. Aşağıda verdiğim kodları kullandığınız temanın extra.less şablonuna eklemeniz yeterli olacaktır. Renk ayarlamalarını kendinize göre düzenleyebilirsiniz.

Kod:
/* Mesaj içi eylem butonlarını özelleştirme */
.message-footer {
    .actionBar-action--report, .actionBar-action--edit, .actionBar-action--history, .actionBar-action--delete, .actionBar-action--ip, .actionBar-action--warn {
        background: none !important;
        padding: 2px 15px;
        @media (max-width: @xf-responsiveMedium) {
            padding: 2px 2px;
        }
        border-color: #ececec;
    }
}
.message-footer {
    .actionBar-action--report:hover, .actionBar-action--edit:hover, .actionBar-action--history:hover, .actionBar-action--delete:hover, .actionBar-action--ip:hover, .actionBar-action--warn:hover {
        background: #edf6fd !important;
        text-decoration: none !important;
    }
}
/*****/
Paylaşım için teşekkürler fakat görsel açılmıyor
 
Ekli dosyayı görüntüle 2779

Mesaj içi eylem butonlarınızı bu şekilde özelleştirebilirsiniz. Aşağıda verdiğim kodları kullandığınız temanın extra.less şablonuna eklemeniz yeterli olacaktır. Renk ayarlamalarını kendinize göre düzenleyebilirsiniz.

Kod:
/* Mesaj içi eylem butonlarını özelleştirme */
.message-footer {
    .actionBar-action--report, .actionBar-action--edit, .actionBar-action--history, .actionBar-action--delete, .actionBar-action--ip, .actionBar-action--warn {
        background: none !important;
        padding: 2px 15px;
        @media (max-width: @xf-responsiveMedium) {
            padding: 2px 2px;
        }
        border-color: #ececec;
    }
}
.message-footer {
    .actionBar-action--report:hover, .actionBar-action--edit:hover, .actionBar-action--history:hover, .actionBar-action--delete:hover, .actionBar-action--ip:hover, .actionBar-action--warn:hover {
        background: #edf6fd !important;
        text-decoration: none !important;
    }
}
/*****/
Gayet güzel oldu teşekür ederim hocam...
mesaj-içi.png
 
Next thread →

Modification  Kategorilerdeki Hızlı Konu Açma Barını Nasıl Kaldırırız?

  • IFGT
  • Cevaplar: 0
Geri
Üst