Merhaba XFSkins,
Konu açtığımda otomatik konu içine gidiyor bildiğiniz gibi burada https://siteadresi.com oluyor fakat normalde forum URL'si https://www.siteadresi.com 'dur. Ana sayfaya gelip yeniden konuya girdiğimde www olarak görüyor fakat yeni konu açıldığında direkt www siliyor. Nasıl çözebilirim?
Konu açtığımda otomatik konu içine gidiyor bildiğiniz gibi burada https://siteadresi.com oluyor fakat normalde forum URL'si https://www.siteadresi.com 'dur. Ana sayfaya gelip yeniden konuya girdiğimde www olarak görüyor fakat yeni konu açıldığında direkt www siliyor. Nasıl çözebilirim?